2011 m. balandžio 4 d., pirmadienis

Prasta nuotaika

Oi, ne! Mano nuotaika toli gražu nėra prasta. :) Juk už lango pavasaris. Toks tikras, siaubingai ilgai lauktas. :)
Tai tik skrebukas pavadinimu "Prasta nuotaika" darytas scrapping.lt kokursui, kurio tema "Netradicinė skrebuko forma". Būtinai sudalyvaukit. Tema lengva, tačiau įdomi. Labai smalsu, kokią skrebuko formą pasirinksite. Aš nebuvau itin originali. :)



Pastebiu, kad paskutiniu metu imuosi skrebukų, kuriais labai daug norėčiau pasakyti, bet nerandu žodžių... ir jie tampa tiesiog gražiais "paveikslėliais". Tiek daug norėjau papasakoti savo Mažajam šiuo skrebuku, o viskas baigėsi Nulėpausio išmintimi iš mūsų mėgstamos ir nuolat skaitomos knygelės apie menko protelio meškiuką Mikę Pūkuotuką (kiekvieną kartą skaitydama šias eilutes vis pakraupstu ir, jei tik pavyksta, stengiuosi jų išvengti. Man niekaip nepriimtinas TOKS požiūris į mano pačios vaikystės draugą. Beje, kodėl savo knygelėse neprisimenu tokio dažno ir įkyraus "menko protelio" epiteto naudojimo? Hm...).
Tikiuosi tas mano tylos periodas skrebukuose greitai baigsis ir savo mintis surašysiu bent jau ant kitos jau pagamintų skrebukų pusės :) ar net pačiuose ateityje pasaulį išvysiančiuose skrebukuose. :)

5 komentarai:

  1. Man ir tas debeselis labai patinka. :) Nu ne vien debeselis patinka, o visas skrebukas nuostabus. :) Toks minimalistinis, su labai daug "negative space" (berods taip vadinas), bet tai tik dar labiau paidomina (keistas zodis) skrebuka. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O tu sugrisk ir parasyk tada kai zodziai patys nores buti uzrasomi buten ten kur jiems norejos buti... juk gyvenimo aprasymams termino nera :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. nei pridesi, nei atimsi, man tobulas. Tik pasimokyti man, as kraunu kraunu kol prikraunu :). Visi jusu skrebukai man labai prie sirdies

    AtsakytiPanaikinti